ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ



ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ  8ουΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟΥ ΚΟΜΟΤΗΝΗΣ

(Σύμφωνα με το άρθρο 37 του Ν. 4692/12-06-2020 και την ΦΕΚ.491/09-02-2021)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                                                                                       ΚΟΜΟΤΗΝΗ

 

 

 

 

                                                                                                                                              

 

 

 

 

Περιεχόμενα

1.Εισαγωγή. 3

2. Γενικές αρχές / στοιχεία.. 3

3. Σχολικό έτος. 4

4.Εγγραφές μαθητών/τριών. 5

Ηλικία φοίτησης/ Επιλογή μαθητών/τριών. 5

5. Φοίτηση / απουσίες. 5

6.  Ωρολόγιο Πρόγραμμα/ Διαλείμματα/Επιτήρηση. 6

7.   Σχολικές γιορτές – εκδηλώσεις / αργίες. 7

Διδακτικές επισκέψεις. 8

Σχετικά με τη χρήση εικόνων και βίντεο από σχολικές δραστηριότητες: 8

8. Συμπεριφορά-Δικαιώματα –Υποχρεώσεις. 8

Η Προϊσταμένη. 8

Οι εκπαιδευτικοί 8

9.  Εκπαιδευτικά προγράμματα.. 9

10.   Εφημερία.. 9

11. Πρόγευμα – γεύμα.. 10

Ονομαστικές εορτές – γενέθλια.. 10

12.   Ενδυμασία.. 10

13.  Συμπεριφορά μαθητών/τριών –Παιδαγωγικός έλεγχος. 11

14.   Πρόληψη φαινομένων βίας και σχολικού εκφοβισμού. 11

15.  Συνεργασία σχολείου –οικογένειας – Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων 

Ορίζονται ημέρες 

Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων. 13

Σχολικό Συμβούλιο. 13

16.  Ποιότητα σχολικού χώρου. 13

17.  Αντιμετώπιση έκτακτων αναγκών. 14

18.  Ειδικό σχέδιο αποχώρησης λόγω έκτακτων συνθηκών. 15

 Λειτουργία σχολείου σε έκτακτες συνθήκες. 15

19.  Επικοινωνία με το σχολείο –Σχολικός Ιστότοπος. 15

20. Εσωτερικός Κανονισμός Λειτουργίας – διαδικασίες Διασφάλιση της εφαρμογής του………………………………16

 

 

 

 

 

 

1.Εισαγωγή

 Το νηπιαγωγείο είναι ο χώρος όπου οι μαθητές/τριες, περνούν πολλές ώρες καθημερινά. Μαθαίνουν, παίζουν, χαίρονται, δημιουργούν, συνεργάζονται. Πολλές φορές όμως αντιμετωπίζουν και δυσκολίες, τόσο οι μαθητές/τριες , που αφορούν στην προσαρμογή τους στο συγκεκριμένο περιβάλλον και στην συνύπαρξή τους με συνομηλίκους, όσο και το διδακτικό προσωπικό που αφορούν στις σχέσεις μεταξύ τους, με τους γονείς αλλά ακόμα και στην προσπάθεια παροχής ποιοτικού εκπαιδευτικού έργου.    

Αποτελεί μία κοινότητα όπου τα μέλη της νοιάζονται και στηρίζουν το ένα το άλλο, ταυτίζονται με την ομάδα και αισθάνονται ότι ανήκουν σε αυτήν. Έχουν δηλαδή ουσιαστική και ενεργό συμμετοχή. Για την ομαλή λειτουργία  αυτής της σχολικής κοινότητας είναι αναγκαία η διαμόρφωση και τήρηση κανόνων που δημιουργούν ένα παιδαγωγικό κλίμα το οποίο με την σειρά του εξασφαλίζει τη συνεργασία των μελών της σχολικής κοινότητας, χωρίς εντάσεις και συγκρούσεις, με αμοιβαίο σεβασμό, ανοχή και αναγνώριση. Μία ασφαλής κοινότητα μάθησης.

Με τον όρο "σχολικός κανονισμός" εννοούμε το σύνολο των όρων και των κανόνων που αποτελούν προϋποθέσεις για να πραγματοποιείται ανενόχλητα, μεθοδικά και αποτελεσματικά το έργο του σχολείου. Στο πλαίσιο αυτό ο όρος "σχολική πειθαρχία" αποκτά δημοκρατικό περιεχόμενο και αναδεικνύεται σε βασικό ποιοτικό στοιχείο του σύγχρονου δημοκρατικού σχολείου.
        Η σχολική κοινότητα είναι μία οργανωμένη ομάδα που έχει όλα τα χαρακτηριστικά της κοινωνίας. Το σχολείο προετοιμάζει τους νέους να ενταχθούν ομαλά στην κοινωνία. Η εσωτερική οργάνωση της σχολικής ζωής οφείλει να εκπαιδεύει και να διαπαιδαγωγεί σύμφωνα με τα πρότυπα και τις ανάγκες της δημοκρατικής κοινωνίας. ( ΥΠΑΙΘ,  ΒΑΣΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΥ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ).
       Για το σκοπό αυτό συντάσσεται ο Κανονισμός Εσωτερικής λειτουργίας του δικού μας Νηπιαγωγείου.

2. Γενικές αρχές / στοιχεία 

        Ο σκοπός του  Νηπιαγωγείου  σύμφωνα με την κείμενη νομοθεσία είναι να βοηθήσει τους μαθητές/τριες  να αναπτυχθούν σωματικά, συναισθηματικά, νοητικά και κοινωνικά μέσα στο πλαίσιο των ευρύτερων στόχων της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης. Το Νηπιαγωγείο, ως φορέας κοινωνικοποίησης των μαθητών/τριων (μετά την οικογένεια),θα πρέπει να εξασφαλίζει τις προϋποθέσεις ώστε οι μαθητές/τριες να αναπτύσσονται και να κοινωνικοποιούνται ομαλά και πολύπλευρα. Σύμφωνα με το άρθρο 3, του Ν.1566, το Νηπιαγωγείο βοηθά τους/τις μαθητές/τριες «να καλλιεργούν τις αισθήσεις τους, να οργανώνουν τις πράξεις τους, κινητικές και νοητικές, να εμπλουτίζουν και να οργανώνουν τις εμπειρίες τους, από το φυσικό και το κοινωνικό περιβάλλον, να αναπτύσσουν πρωτοβουλίες, ελεύθερα και αβίαστα, να αναπτύσσουν την ικανότητα κατανόησης και έκφρασης, με σύμβολα γενικά και ιδιαίτερα, στους τομείς της Γλώσσας, των Μαθηματικών και της Αισθητικής».

Επιπλέον το σύγχρονο νηπιαγωγείο επιδιώκει το σεβασμό της προσωπικότητας των μαθητών/τριών, την ικανοποίηση των φυσικών και ψυχικών τους αναγκών και το σεβασμό στις ατομικές τους διαφορές. Και όλα αυτά μέσα σε μια ατμόσφαιρα στην οποία βασιλεύει η χαρά, το παιχνίδι, η δημιουργία και η πειθαρχημένη ελευθερία.

Το 8ο Νηπιαγωγείο Κομοτηνής  αποτελείται από τέσσερα (4) τμήματα πρωινά – υποχρεωτικά και δύο(2)  τμήματα ολοημέρου – προαιρετικά. Υπηρετούν σε αυτό για το τρέχον έτος 2020 – 2021 εφτά (7) νηπιαγωγοί γενικής παιδείας , δύο νηπιαγωγοί ειδικής αγωγής (παράλληλη στήριξη), μία (1) ψυχολόγος και δύο (2) άτομα βοηθητικό προσωπικό (καθαρίστριες). Επίσης υπάρχει και ένα (1) άτομο ιδιωτική παράλληλη στήριξη.

3. Σχολικό έτος  

        Έναρξη / λήξη  μαθημάτων / Ωράριο λειτουργίας νηπιαγωγείου

Το σχολικό έτος των νηπιαγωγείων αρχίζει την 1η Σεπτεμβρίου και λήγει στις 31 Αυγούστου του επόμενου έτους. Το διδακτικό έτος αρχίζει την 1η Σεπτεμβρίου και λήγει στις 21 Ιουνίου του επόμενου έτους. Οι εκπαιδευτικές δραστηριότητες αρχίζουν στις 11 Σεπτεμβρίου και λήγουν στις 15 Ιουνίου του επόμενου έτους, ημέρα κατά την οποία χορηγούνται τα αναμνηστικά στους/ις μαθητές/τριες. Όταν η 15η Ιουνίου είναι Σάββατο ή Κυριακή, οι εκπαιδευτικές δραστηριότητες λήγουν την προηγούμενη Παρασκευή.

Η άφιξη των μαθητών/τριων το πρωί γίνεται στο σχολείο από τις 07:45 έως 08:00 για το τμήμα της πρόωρης υποδοχής  και 08:15 έως 08:30 για τα υπόλοιπα τμήματα.

  Η έγκαιρη προσέλευση βοηθά στην εύρυθμη λειτουργία του σχολείου.

Οι ενήλικες που συνοδεύουν τους/ις μαθητές/τριες κατά την άφιξή τους, εισέρχονται μέσα στο αύλειο χώρο του Νηπιαγωγείου κατά τη διάρκεια της προσαρμογής των μαθητών/τριών και αργότερα στην είσοδο του σχολείου  και παραδίδουν τους/ις μαθητές/τριες στη Νηπιαγωγό. 

Τόσο η αυλόπορτα, όσο και η εξώπορτα του κτιρίου του Νηπιαγωγείου, κλειδώνονται  στις 08:40 πμ και παραμένουν κλειστές καθ’ όλη τη διάρκεια λειτουργίας του σχολείου, για να διαφυλάσσεται η ασφάλεια των μαθητώ/τριών.  Ανοίγουν μόνο κατά τις ώρες αποχώρησης των μαθητών/τριών δηλαδή στις 13:00 μμ, ώρα αποχώρησης των πρωινών τμημάτων και στις 16:00 μμ ώρα αποχώρησης των ολοήμερων τμημάτων. Μαθητές/τριες  που προσέρχονται με καθυστέρηση γίνονται δεκτοί  με την άδεια της προϊσταμένης, αφού ενημερώσουν τηλεφωνικά και αναφέρουν τον λόγο της καθυστέρησής τους.

Η αποχώρηση από το νηπιαγωγείο γίνεται στις 13:00 για τους/ις μαθητές/τριες των πρωινών τμημάτων  και 16:00 για τα νήπια του ολοήμερου τμήματος. Οι μαθητές/τριες  παραδίδονται μόνο στους αναγραφόμενους ενήλικες στην υπεύθυνη δήλωση προσέλευσης/αποχώρησης που συμπλήρωσαν οι γονείς τους κατά την εγγραφή τους.   Η ευθύνη για την ασφάλεια των νηπίων μετά το ωράριο λειτουργίας ανήκει αποκλειστικά στο γονέα ή κηδεμόνα. Οι γονείς/κηδεμόνες είναι υποχρεωμένοι να γνωρίζουν το ωράριο των παιδιών τους. Οι μαθητές/τριες σε καμία περίπτωση δε φεύγουν πριν από τη λήξη των μαθημάτων.

Αν παρουσιαστεί ανάγκη αποχώρησης κατά τη διάρκεια του σχολικού ωραρίου (π.χ. ασθένεια), γίνεται πάντοτε με τη συνοδεία γονέα ή κηδεμόνα και αφού πρώτα υπογράψει σχετική υπεύθυνη δήλωση (παρ.10,άρθρο 12,Π.Δ.79/2017, ΦΕΚ 109 Α).

Στο νηπιαγωγείο, στην αρχή του πρώτου τριμήνου του διδακτικού έτους και για διάστημα όχι μεγαλύτερο των δύο (2) εβδομάδων μπορεί να εφαρμόζεται ευέλικτο ωράριο παραμονής στο νηπιαγωγείο για ορισμένους μαθητές/τριες  που φοιτούν για πρώτη φορά, προκειμένου να προσαρμοστούν. Το ευέλικτο ωράριο καθορίζεται από τον εκπαιδευτικό της τάξης και το σύλλογο διδασκόντων, σε συνεργασία με τους γονείς ή κηδεμόνες του/ης μαθητή/τριας (ΠΔ 79/2017 όπως τροποποιήθηκε με τον Νόμο 4559/2018, άρθρο 23).

 

4.Εγγραφές μαθητών/τριων

Η εγγραφή των μαθητών/τριων γίνεται ηλεκτρονικά με ευθύνη των γονέων μέσω της ψηφιακής υπηρεσίας gov.gr .

Το πιστοποιητικό γέννησης εκδίδεται από την προϊσταμένη.

Οι γονείς υποχρεούνται να προσκομίσουν:

  • Το βιβλιάριο υγείας του/ης μαθητή/τριας ή άλλο στοιχείο στο οποίο να φαίνεται ότι έγιναν τα προβλεπόμενα από το νόμο εμβόλια.
  • Το Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή/τριας (ΑΔΥΜ).
  • Υπεύθυνη δήλωση του γονέα / κηδεμόνα ότι αναλαμβάνει την ευθύνη για την ασφαλή μετακίνηση του/ης μαθητή/τριας από και προς το σχολείο.
  • Αποδεικτικό στοιχείο, όπως προβλέπεται από την εκάστοτε εγκύκλιο εγγραφών του ΥΠΑΙΘ(πχ. λογαριασμός ΔΕΗ, μισθωτήριο οικίας, ή άλλο έγγραφο) από το οποίο, κατά την κρίση της Προϊσταμένης του Νηπιαγωγείου, φαίνεται η διεύθυνση κατοικίας του/ης μαθητή/τριας.

Ηλικία φοίτησης/ Επιλογή μαθητών/τριών

Στο νηπιαγωγείο εγγράφονται μαθητές/τριες που συμπληρώνουν τη νόμιμη ηλικία.                              Η προσκόμιση των δικαιολογητικών για εγγραφή γίνεται από 1 μέχρι 20 Μαρτίου  του προηγούμενου σχολικού έτους. Προσκόμιση δικαιολογητικών γίνεται και μετά την ημερομηνία αυτή, αν δεν έχει συμπληρωθεί ο προβλεπόμενος αριθμός μαθητών/τριων κατά τμήμα. Στο νηπιαγωγείο φοιτούν δύο ηλικίες μαθητών/τριων. Η πρώτη ηλικία (νήπια) περιλαμβάνει τους μαθητές/τριες, τα οποία στις 31 Δεκεμβρίου του έτους εγγραφής συμπληρώνουν ηλικία πέντε (5) ετών. Η δεύτερη ηλικία (προνήπια) περιλαμβάνει τους/ις μαθητές/τριες, τα οποία στις 31 Δεκεμβρίου του έτους εγγραφής συμπληρώνουν ηλικία τεσσάρων (4) ετών. Γίνονται δεκτοί οι μαθητές/τριες της πρώτης και δεύτερης  ηλικίας.

Σε περίπτωση υπεράριθμων μαθητών/τριων ο Διευθυντής  Εκπαίδευσης αποφασίζει για τον διαμοιρασμό τους σε όμορα νηπιαγωγεία.

5. Φοίτηση / απουσίες

          Η φοίτηση στο νηπιαγωγείο είναι υποχρεωτική. Η ανελλιπής φοίτηση του/ης μαθητή/τριας αποτελεί βασική προϋπόθεση τόσο για την ομαλή προσαρμογή του στο σχολικό περιβάλλον, όσο και για την απρόσκοπτη παρακολούθηση του προγράμματος δραστηριοτήτων του νηπιαγωγείου. Οι απουσίες ενημερώνονται ηλεκτρονικά στο πληροφοριακό σύστημα  του  myschool , για αυτό το λόγο θα πρέπει να γνωρίζουμε την αιτιολόγησή τους. Αν είναι άρρωστος/η , υποχρεωτικά θα πρέπει να φέρετε ιατρική βεβαίωση στην οποία θα αναφέρεται επακριβώς το είδος της ασθένειας που είχε και θα τονίζεται σαφώς από το θεράποντα ιατρό η δυνατότητά του/της να επανέλθει στο νηπιαγωγείο, χωρίς να υπάρχει κίνδυνος μετάδοσης της ασθένειάς του/της στους άλλους μαθητές/τριες. Αν δεν ήταν άρρωστος/η, υποχρεωτικά βεβαίωση των γονέων στην οποία θα αναφέρεται ο λόγος της απουσίας του/της. Αν οι απουσίες του/ης μαθητή/τριας του νηπιαγωγείου υπερβαίνουν τις εκατό (100) ανά διδακτικό έτος, η βεβαίωση φοίτησης για την εγγραφή στην Α΄ Δημοτικού χορηγείται με απόφαση του συλλόγου διδασκόντων, που εκδίδεται ύστερα από σύμφωνη γνώμη της Συντονίστριας Εκπαιδευτικού Έργου Νηπιαγωγών. Σε αντίθετη περίπτωση ο/η μαθητής/τρια επαναλαμβάνει τη φοίτηση στο νηπιαγωγείο. Όταν ο/η μαθητής/τρια απουσιάζει συστηματικά και αδικαιολόγητα από το σχολείο ο εκπαιδευτικός της τάξης επικοινωνεί άμεσα με τους γονείς/κηδεμόνες  και ενημερώνει την προϊσταμένη του σχολείου. Εφόσον δεν επιλύεται το πρόβλημα της συστηματικής και αδικαιολόγητης απουσίας αναζητείται ο/η μαθητής/τρια και η οικογένεια του/της μέσω της αστυνομικής και της δημοτικής αρχής καθώς και της αρμόδιας κοινωνικής υπηρεσίας(άρθρο 13, ΠΔ79/2017).

Αν ο/η μαθητής/τρια υποβάλλεται σε  κάποια συγκεκριμένη φαρμακευτική αγωγή ή αν έχει ευαισθησία σε φάρμακα, σε κάποιες τροφές ή σε κάτι άλλο, παρακαλούμε να ενημερώσετε για το θέμα αυτό τη νηπιαγωγό.

 Απαγορεύεται η χορήγηση φαρμάκων από τις νηπιαγωγούς, (Φ.7/495/123484/Γ1/4-10-2010). Παρέχονται όμως οι πρώτες βοήθειες και ενημερώνονται τηλεφωνικά οι γονείς του/της μαθητή/τριας ή το ΕΚΑΒ (σε περίπτωση εξαιρετικού περιστατικού).

6.  Ωρολόγιο Πρόγραμμα/ Διαλειμματα/Επιτήρηση         

Το Ωρολόγιο πρόγραμμα Υποχρεωτικού και Ολοήμερου Νηπιαγωγείου καθορίζεται από το ΠΔ 79/1-8-2017,συντάσσεται από το σύλλογο διδασκόντων και υπογράφεται από την προϊσταμένη εκπαιδευτικών θεμάτων της Α/θμιας Εκπ/σης Ροδόπης.

    Το πρόγραμμα δραστηριοτήτων το οποίο ακολουθούμε έχει καθοριστεί με όσα προβλέπει και περιλαμβάνει το Διαθεματικό Ενιαίο Πλαίσιο Προγραμμάτων Σπουδών (Δ.Ε.Π.Π.Σ.)για το νηπιαγωγείο του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων. Είναι επίσης σύμφωνο με τις απαιτήσεις της εποχής μας, τόσο για την παροχή ποιοτικής όσο και άρτιας εκπαίδευσης.

Το πρόγραμμα δραστηριοτήτων προεκτείνεται και συμπληρώνεται με εκπαιδευτικές επισκέψεις σε Μουσεία, θέατρα, επισκέψεις σε εξωτερικούς χώρους (κεντρικό πάρκο της πόλης, κεντρική πλατεία, περιήγηση στην πόλη) για συμμετοχή σε εκδηλώσεις του Δήμου Κομοτηνής. Οι  Δράσεις – Προγράμματα εκπονούνται κατά τη διάρκεια της χρονιάς βασιζόμενες πάντα στις κλίσεις και τα ενδιαφέροντα των μαθητών/τριών υπό την επίβλεψη της Συντονίστριας εκπαιδευτικού έργου ή των Υπευθύνων Εκπαιδευτικών Προγραμμάτων.

Η ώρα του διαλείμματος ακολουθεί το ωρολόγιο πρόγραμμα, μπορεί όμως να τροποποιηθεί ανάλογα με τις ειδικές συνθήκες που μπορεί να επικρατούν και το είδος/διάρκεια των οργανωμένων δραστηριοτήτων (ευελιξία της νηπιαγωγού να προσαρμόζει το χρόνο σύμφωνα με το εγκεκριμένο πλαίσιο της τάξης).

Το διάλειμμα είναι χρόνος παιχνιδιού και ανάπτυξης κοινωνικών σχέσεων όπου οι μαθητές/τριες αλληλεπιδρούν, παίζουν αρμονικά και για οποιοδήποτε πρόβλημα ή δυσκολία αντιμετωπίζουν απευθύνονται στις εκπαιδευτικούς που βρίσκονται στο προαύλιο.

Κατά τη διάρκεια του διαλείμματος δεν επιτρέπεται κανένας ανήλικος ή ενήλικος να παρακολουθεί, να συνομιλεί ή να δίνει αντικείμενα στους/ις μαθητές/τριες του σχολείου από τα κάγκελα του προαύλιου χώρου.

 

7.   Σχολικές γιορτές – εκδηλώσεις / αργίες

Τα νηπιαγωγεία δε λειτουργούν:

  1. Τα Σάββατα και τις Κυριακές
  2. Την 28η Οκτωβρίου (Εθνική εορτή)
  3. Από 24 Δεκεμβρίου μέχρι και 7 Ιανουαρίου (διακοπές Χριστουγέννων).
  4. Την Καθαρή Δευτέρα
  5. Την 25η Μαρτίου (Εθνική εορτή)
  6. Από τη Μ. Δευτέρα μέχρι και την Παρασκευή της Διακαινησίμου (διακοπές Πάσχα),
  7. Την 1η Μαΐου
  8. Την εορτή του  Αγίου Πνεύματος
  9. Από 22 Ιουνίου μέχρι και 31 Αυγούστου (θερινές διακοπές)
  10. Τα Νηπιαγωγεία παραμένουν, επίσης, κλειστά, όταν οι Νηπιαγωγοί παρακολουθούν υποχρεωτικά σεμινάρια της Συντονίστριας εκπαιδευτικού έργου και κατά τις εκλογές (Δημοτικές, Βουλευτικές, Συνδικαλιστικές).

      Το Σχολείο οργανώνει μια σειρά εκδηλώσεων/δραστηριοτήτων, που στόχο έχουν τη σύνδεση σχολικής και κοινωνικής ζωής, τον εμπλουτισμό των υπαρχουσών γνώσεων των μαθητών/μαθητριών, την απόκτηση δεξιοτήτων ζωής και την ευαισθητοποίηση τους σε κοινωνικά θέματα.

 Οι σχολικές γιορτές, εθνικές, θρησκευτικές ή άλλου τύπου, καθώς και οι διδακτικές επισκέψεις αποτελούν μέρος της σχολικής ζωής και βοηθούν στην πραγματοποίηση του σχολικού έργου, γι’ αυτό οι μαθητές/τριες καλό θα ήταν να μην απουσιάζουν από αυτές αν δεν έχουν σοβαρό λόγο.

Δίνετε η δυνατότητα μεταφοράς ωραρίου εργασίας σε απογευματινές ώρες για την πραγματοποίηση εκδηλώσεων, που μπορεί να πραγματοποιηθεί έως δύο (2) φορές ανά διδακτικό έτος με απόφαση του συλλόγου διδασκόντων και για την οποία ενημερώνεται ο οικείος Διευθυντής Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης (άρθρο 16 ΠΔ79/2017 όπως τροποποιήθηκε από άρθρο 23, ν. 4559/2018).

Ο εορτασμός της 28ης Οκτωβρίου, των Χριστουγέννων και ο εορτασμός της 25ης Μαρτίου και της 17ης Νοέμβρη γίνεται μεταξύ των εκπαιδευτικών και των μαθητών των τμημάτων. Στις Εθνικές γιορτές, αλλά και στις θρησκευτικές, μετά τη λήξη της γιορτής αποχωρούν τα νήπια και δε λειτουργεί το Ολοήμερο.

Ειδικότερα:

Οι εκδηλώσεις για την επέτειο της εθνικής εορτής της 28ης Οκτωβρίου πραγματοποιούνται στις 27 Οκτωβρίου, ημέρα κατά την οποία τιμάται και η ελληνική σημαία και για την επέτειο της εθνικής εορτής της 25ης Μαρτίου στις 24 του ίδιου μήνα. Σε περίπτωση που η 28η Οκτωβρίου και η 25η Μαρτίου είναι Κυριακή ή Δευτέρα, οι εκδηλώσεις γίνονται την προηγούμενη Παρασκευή.

Έκτακτες εορταστικές εκδηλώσεις πραγματοποιούνται με απόφαση του Υπουργού Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων ή του οικείου Περιφερειάρχη,  όταν πρόκειται για εκδήλωση τοπικού ενδιαφέροντος.

 

Διδακτικές επισκέψεις

Σε περίπτωση διδακτικής επίσκεψης τηρείται το ημερήσιο σχολικό διδακτικό ωράριο, ενώ θα υπάρχει έγκαιρη ενημέρωση προς τους γονείς και γραπτή έγκρισή τους, για το λόγο αυτό θα πρέπει να ελέγχουν τις τσάντες των μαθητών/τριών. Σε διαφορετική περίπτωση οι μαθητές/τριες δε συμμετέχουν.

Σχετικά με τη χρήση εικόνων και βίντεο από σχολικές δραστηριότητες:

γνωρίζουμε στους γονείς ότι δεν επιτρέπεται η ανάρτησή τους στο διαδίκτυο παρά μόνο αν είναι καλυμμένα τα πρόσωπα των μαθητών/τριων και δεν αναγνωρίζονται. Κατά καιρούς στο νηπιαγωγείο και για λόγους καθαρά εκπαιδευτικούς χρειάζεται να φωτογραφίζουμε τους μαθητές/τριες την ώρα του μαθήματος, όπως επίσης και σε κάποιες εκδηλώσεις του σχολείου. Όταν πρόκειται να συμβεί κάτι τέτοιο θα δίνονται στους γονείς δηλώσεις για να τις υπογράφουν.(Ν. 4624/2019)

8. Συμπεριφορά-Δικαιώματα –Υποχρεώσεις

 

Η Προϊσταμένη

·         Συμβάλλει στη δημιουργία κλίματος δημοκρατικής συμπεριφοράς των διδασκουσών και των μαθητών/τριων και είναι υπεύθυνη, σε συνεργασία με τους εκπαιδευτικούς, για την ομαλή λειτουργία του σχολείου.

·         Ενημερώνει τα μέλη της εκπαιδευτικής κοινότητας για την εκπαιδευτική νομοθεσία, τις εγκυκλίους και τις αποφάσεις που αφορούν τη λειτουργία του Σχολείου και τις αρμοδιότητες του Συλλόγου Διδασκόντων.

·         Λαμβάνει μέριμνα για την εξασφάλιση παιδαγωγικών μέσων και εργαλείων, την καλή χρήση τους στη σχολική τάξη, τη λειτουργικότητα και την αντικατάστασή τους, σε περίπτωση φθοράς.

·         Είναι υπεύθυνη, μαζί με τους/τις εκπαιδευτικούς, για την καθαριότητα και αισθητική των χώρων του Νηπιαγωγείου, καθώς και για την προστασία της υγείας και ασφάλειας των μαθητών/τριων.

·         Έχει την ευθύνη για τη διαμόρφωση θετικού κλίματος στο σχολείο, για την ανάπτυξη αρμονικών σχέσεων ανάμεσα στα μέλη της σχολικής κοινότητας.

 

Οι εκπαιδευτικοί:

·         Εκπαιδεύουν τους μαθητές και τις μαθήτριες, σύμφωνα με τους σκοπούς και τους στόχους της προσχολικής εκπαίδευσης και μέσα στο πλαίσιο της εκπαιδευτικής πολιτικής και με την καθοδήγηση των Στελεχών της Εκπαίδευσης.

·         Προετοιμάζουν καθημερινά και οργανώνουν την εκπαιδευτική διαδικασία, εφαρμόζοντας σύγχρονες και κατάλληλες μεθόδους διδασκαλίας, με βάση τις ανάγκες και ιδιαιτερότητες των μαθητών/τριών.

·         Συνεργάζονται με τους/τις μαθητές/τριες, σέβονται την προσωπικότητά τους, καλλιεργούν και εμπνέουν σε αυτούς, κυρίως με το παράδειγμά τους, δημοκρατική συμπεριφορά.

·         Μεριμνούν για τη δημιουργία κλίματος αρμονικής συνεργασίας και συνεχούς και αμφίδρομης επικοινωνίας με τους γονείς/κηδεμόνες των μαθητών/τριων και τους ενημερώνουν για τη φοίτηση, τη συμπεριφορά και την εξέλιξη των παιδιών τους.

·         Φροντίζουν για την πρόοδο όλων των μαθητών/τριών τους και τους προσφέρουν παιδεία διανοητική, ηθική και κοινωνική.

·         Συμβάλλουν στην εμπέδωση ενός ήρεμου, θετικού, συνεργατικού, συμπεριληπτικού, εποικοδομητικού σχολικού κλίματος.

·         Ενδιαφέρονται για τις συνθήκες ζωής των μαθητών/τριών τους στην οικογένεια και στο ευρύτερο κοινωνικό περιβάλλον, λαμβάνουν υπόψη τους παράγοντες που επηρεάζουν την πρόοδο και συμπεριφορά τους  και υιοθετούν κατάλληλες παιδαγωγικές ενέργειες, ώστε να αντιμετωπισθούν πιθανά προβλήματα.

·         Ενθαρρύνουν τους/τις μαθητές/τριες να συμμετέχουν ενεργά στη διαμόρφωση και λήψη αποφάσεων για θέματα που αφορούν τους ίδιους και το σχολείο και καλλιεργούν τις αρχές και το πνεύμα αλληλεγγύης και συλλογικότητας.

·         Συνεργάζονται με τους εκπαιδευτικούς ειδικής αγωγής προκειμένου να υποστηριχθούν οι μαθητές/τριες με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες καθώς και οι οικογένειές τους.

·         Συνεργάζονται με την Προϊσταμένη, τους γονείς και τα αρμόδια Στελέχη Εκπαίδευσης για την καλύτερη δυνατή παιδαγωγική αντιμετώπιση προβλημάτων συμπεριφοράς, σεβόμενοι την προσωπικότητα και τα δικαιώματα των μαθητών/τριών.

·         Ανανεώνουν και εμπλουτίζουν τις γνώσεις τους, σχετικά με τις επιστήμες της αγωγής τόσο μέσω των διάφορων μορφών επιμόρφωσης, που παρέχονται θεσμικά από το σύστημα της οργανωμένης εκπαίδευσης

9.  Εκπαιδευτικά προγράμματα

Για φέτος το σχολείο ακολουθεί τα εξής προγράμματα:

¨Σχολικός Διαγωνισμός ανακύκλωσης¨ του Δήμου Κομοτηνής FollowGreen

Προγραμματισμός Σχολικής Δραστηριότητας:

·         ¨Η Δημιουργία του κόσμου – Ψάχνω απαντήσεις στην Ελληνική Μυθολογία παρέα με τον θεό Ερμή¨.

·         ¨Ανακύκλωση, μία σύγχρονη συνήθεια¨.

·         ¨Εγώ, Εσύ μαζί και διαφορετικοί¨.

10.   Εφημερία

Η εφημερία αφορά την επιτήρηση των μαθητών/τριών κατά τη διάρκεια της προσέλευσης και της αποχώρησής τους από το σχολείο, την ώρα των διαλειμμάτων, της σίτισης στο ολοήμερο πρόγραμμα, τη μέριμνα για την προστασία και τη σωματική ακεραιότητά τους, τον έλεγχο καθαριότητας των σχολικών χώρων και οτιδήποτε έχει σχέση με την υγιεινή και την ασφάλεια των μαθητών/τριών. Οι εφημερεύοντες και το πρόγραμμα των εφημεριών ορίζονται στην αρχή του σχολικού έτους με πράξη του Συλλόγου Διδασκόντων.

Κάθε εκπαιδευτικός είναι υπεύθυνη για τους/τις μαθητές/τριές της τόσο στα πρωινά όσο και στα ολοήμερα τμήματα, πλην της προϊσταμένης που λόγω φόρτου εργασίας, του/τις μαθητές/τριές της επιτηρούν οι υπόλοιπες εκπαιδευτικοί μαζί με την εκπαιδευτικό που κάνει την μείωση ωραρίου της. Οι εκπαιδευτικοί της παράλληλης στήριξης είναι υπεύθυνες για τους/τις δικούς/ες τους/τις μαθητές/τριές.

 

11. Πρόγευμα – γεύμα

       Κάθε μαθητής/τρια θα πρέπει, από την αρχή της σχολικής χρονιάς να έχει μαζί του/της μία (1) σχολική τσάντα νηπιαγωγείου όχι πολύ μεγάλη (με εύχρηστο κούμπωμα), μέσα στην οποία θα φέρνει καθημερινά το πρόγευμα του/της. Θα πρέπει επίσης να έχει μία μικρή υφασμάτινη πετσέτα την οποία θα στρώνει επάνω στο τραπέζι και το παγουρίνο / μπουκάλι του/της.  Φροντίζετε να παίρνει μαζί του υγιεινές τροφές – ως επί το πλείστον – και απαγορεύονται τα γαριδάκια, τσιπς, σοκολάτες, κρουασάν τυποποιημένα , χυμοί, γάλα κ.α. Δεν πρέπει να έχει μαζί του/της ξηρούς καρπούς, τσίχλες, ή καραμέλες, για λόγους ασφάλειας τόσο του/της ιδίου/ας, όσο και των άλλων μαθητών/τριών.

Οι μαθητές/τριες του ολοημέρου πρέπει, να έχουν μία δεύτερη μικρή τσάντα που θα περιέχει ένα ανοξείδωτο σκεύος ( το οποίο θα μπαίνει στην ηλεκτρική κουζίνα για ζέσταμα) που θα κλείνει καλά και θα περιέχει το κυρίως γεύμα του/της, κουτάλι/πιρούνι  ανάλογα το φαγητό, μία φέτα ψωμί, λίγο τυρί ή σαλάτα και ένα φρούτο καθαρισμένο και κομμένο μέσα σε ταπεράκι.

Οι ώρες του προγεύματος και του γεύματος είναι ιδιαίτερες στιγμές της ημέρας. Παρακαλούμε να μη δίνετε στον/ην μαθητή/τρια τρόφιμα τα οποία δεν αρέσουν ή τα οποία δυσκολεύεται να φάει ή σε μεγάλες ποσότητες  γιατί αυτό είναι πιθανόν να αποτελέσει αφορμή για αντιδράσεις προς το νηπιαγωγείο.

Θα πρέπει κάθε μαθητής/τρια να μπορεί να αναγνωρίζει την τσάντα του/της και το περιεχόμενο της.

Ονομαστικές εορτές – γενέθλια

Κατά τις ονομαστικές εορτές και τις ημέρες των γενεθλίων των μαθητών/τριών, μπορούν να προσφέρουν ατομικά κεράσματα στους/ις συμμαθητές/τριες. Τα κεράσματα θα δίνονται στους/ις μαθητές/τριες κατά την αποχώρηση από το σχολείο.

12.   Ενδυμασία

Φροντίζουμε τα ρούχα του μαθητή/τριας να είναι άνετα, να μην ενοχλούν, να μην σφίγγουν, να μην πέφτουν, γιατί αυτό μπορεί να επηρεάσει την ψυχολογία του/ης. Επίσης όχι σφιχτές ζώνες που δεν μπορεί να λύσει .Τα παπούτσια να μην δένουν με κορδόνια που δεν μπορεί να δέσει ή εφόσον έχουν κορδόνια θα ήταν χρήσιμο να ξέρει  να τα δένει.

Θα πρέπει όταν έρθει στο σχολείο ο μαθητής/τρια να έχει ¨καθαρίσει¨, να μπορεί να πηγαίνει μόνος/η του/της στην τουαλέτα και να ακολουθεί όλες τις διαδικασίες  προσωπικής υγιεινής  και καθαριότητας. Αν παρόλα αυτά έχουμε κάποιο ¨ατύχημα¨ θα πρέπει να μπορεί να αλλάξει μόνος/η  του/της ( με μία αλλαξιά ρούχων που θα έχει στην τσάντα του/της) ή αν δεν μπορεί θα κληθεί ο γονιός στο σχολείο για να τον/την καθαρίσει και να τον/ην αλλάξει.

Επίσης θα πρέπει κάθε μαθητής/τρια να αναγνωρίζει τα ρούχα του/της (ζακέτα, μπουφάν, σκούφο, γάντια, κασκόλ και ότι άλλο φοράει στο νηπιαγωγείο).

 

13.  Συμπεριφορά μαθητών/τριών –Παιδαγωγικός έλεγχος

Τα θέματα συμπεριφοράς των μαθητών/τιών στο σχολείο αποτελούν  αντικείμενο συνεργασίας του εκπαιδευτικού της τάξης με τους γονείς/κηδεμόνες, την Προϊσταμένη του σχολείου, τη Συντονίστρια Εκπαιδευτικού Έργου, τα οικεία Κ.Ε.Σ.Υ, ώστε να υπάρξει η καλύτερη δυνατή παιδαγωγική αντιμετώπισή τους.               

  Ειδικότερα σε περίπτωση προβλημάτων συμπεριφοράς ενός/μίας μαθητή/τριας καλείται ο γονέας/κηδεμόνας στο σχολείο και ενημερώνεται με στόχο την από κοινού συνεργασία για την επίλυση τους. Αν η συμπεριφορά επαναλαμβάνεται και εγκυμονεί κινδύνους για την ασφάλεια των μαθητών/τριών, ο Σύλλογος Διδασκόντων μπορεί να αναθεωρήσει τον τρόπο συμμετοχής του παιδιού σε εξωτερικές δραστηριότητες του σχολείου (επισκέψεις), όπως με ενδεχόμενη συνοδεία των γονέων του.

Σε κάθε περίπτωση και πριν από κάθε απόφαση λαμβάνεται υπόψη η βασική αρχή του σεβασμού της προσωπικότητας και των δικαιωμάτων του /της μαθητή/τριας. Σοβαρά ζητήματα συμπεριφοράς καταγράφονται στο Ημερολόγιο Σχολικής Ζωής.                                                                                                     

Η αλλαγή περιβάλλοντος του/της μαθητή/τριας είναι μέτρο παιδαγωγικού ελέγχου και μπορεί να γίνει με απόφαση του συλλόγου διδασκόντων: α) όταν πρόκειται για αλλαγή τμήματος, β) με τη συναίνεση του γονέα/κηδεμόνα όταν πρόκειται για αλλαγή σχολείου.

Εμβολιασμός μαθητών/τριών

 

Σύμφωνα με την γνωμοδότηση της Εθνικής Επιτροπής Εμβολιασμών υποχρεωτικά είναι όλα εκείνα τα εμβόλια που είναι ενταγμένα στο Εθνικό Πρόγραμμα Εμβολιασμών. Ένα από τα Δικαιολογητικά  εγγραφής, αποτελεί και η επίδειξη του Βιβλιαρίου Υγείας ή άλλο στοιχείο από το οποίο αποδεικνύεται ότι έγιναν τα προβλεπόμενα εμβόλια.

 

14.   Πρόληψη φαινομένων βίας και σχολικού εκφοβισμού

Η ανάπτυξη θετικού σχολικού κλίματος αποτελεί σημαντικό παράγοντα της διαδικασίας πρόληψης ή και αντιμετώπισης φαινομένων βίας, εξαναγκασμού και σχολικού εκφοβισμού. Χαρακτηριστικά του θετικού και υγιούς σχολικού κλίματος είναι ο αμοιβαίος σεβασμός, η αποδοχή της διαφορετικότητας, η προώθηση της συνεργασίας σχολείου-οικογένειας, η προώθηση της συνεργασίας σχολείου με Φορείς όπου κρίνεται σκόπιμο. Στόχος μας είναι να προλάβουμε αλλά και να αντιμετωπίσουμε φαινόμενα βίας και σχολικού εκφοβισμού μέσα από κατάλληλες δραστηριότητες, συζητήσεις με τους/τις μαθητές/τριες και ενημερώσεις των γονέων.

 

15.  Συνεργασία σχολείου –οικογένειας – Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων

Οι γονείς/κηδεμόνες οφείλουν να συμπεριφέρονται προς όλους τους εκπαιδευτικούς με την δέουσα ευγένεια, σοβαρότητα και σεβασμό που επιβάλλει το λειτούργημά τους και ο χώρος του σχολείου.

Πρέπει να διαβάζουν προσεκτικά όλες τις ανακοινώσεις που αναρτώνται στις εισόδους του σχολείου και τις ανακοινώσεις που μεταφέρουν οι μαθητές/τριες. Οφείλουν να γνωστοποιούν εμπιστευτικά στη Νηπιαγωγό της τάξης και στην Προϊσταμένη κάθε ιδιαιτερότητα που αφορά τη σωματική και ψυχική υγεία του μαθητή/τριας αλλά και οποιαδήποτε αλλαγή στη ζωή του/της (π.χ. διαζύγιο, νέο μωρό κ.λπ.), προκειμένου η νηπιαγωγός να γνωρίσει καλύτερα τις ψυχικές του/της ανάγκες και να τις συμπεριλάβει στην παιδαγωγική της προσέγγιση. Σε περίπτωση διαζευγμένων γονέων πρέπει το Νηπιαγωγείο να γνωρίζει ποιος από τους δυο γονείς έχει την κηδεμονία (Φ7 /517/127893/Γ1/13.10.2010).

Προσκομίζουν στο σχολείο τούς αριθμούς τηλεφώνων τους για άμεση επικοινωνία μαζί τους και ενημερώνουν το σχολείο για κάθε αλλαγή του αριθμού τηλεφώνου τους. Οι γονείς/κηδεμόνες των μαθητών/τριών θα πρέπει να προσκομίζουν έγκαιρα τα διάφορα έγγραφα (π.χ. Α.Δ.Υ.Μ., Βιβλιάρια Εμβολίων, Υπεύθυνες Δηλώσεις, κ.ά.) που τους ζητούνται από το σχολείο.

Κανένας ενήλικας δεν έχει δικαίωμα να νουθετεί, να επιπλήττει ή να τιμωρεί κανέναν/καμία μαθητή/τρια στο χώρο του σχολείου. Σε περίπτωση που υπάρξει θέμα με κάποιο/αν μαθητή/τρια, ενημερώνεται πρώτα ο γονέας από την εκπαιδευτικό του τμήματος και συνεργάζεται με το σχολείο για την επίλυσή του.

Η ενημέρωση για θέματα αγωγής και προόδου των μαθητών/τριων είναι δικαίωμα των γονέων/κηδεμόνων και καθήκον των εκπαιδευτικών. Η ενημέρωση των γονέων/κηδεμόνων για τη σχολική εργασία, την πρόοδο των μαθητών/τριών και για θέματα αγωγής ή ζητήματα που αφορούν τη λειτουργία του σχολείου πραγματοποιείται:

α) στην αρχή του διδακτικού έτους, όταν οι εκπαιδευτικοί και  Προϊσταμένη του σχολείου ενημερώνουν τους γονείς/κηδεμόνες για το ωρολόγιο πρόγραμμα και το αναλυτικό πρόγραμμα, τις ώρες και ημέρες επικοινωνίας και συνεργασίας μαζί τους, για ζητήματα που αφορούν στην εύρυθμη λειτουργία του σχολείου.

 

 β)Επιπλέον, ο εκπαιδευτικός της τάξης μπορεί να συναντηθεί και εκτάκτως με τους γονείς/κηδεμόνες κάθε φορά που κρίνεται αναγκαίο.

γ) κατά τη διάρκεια του σχολικού έτους και εντός δέκα (10) ημερών από τη λήξη του τριμήνου με ευθύνη της Προϊσταμένης του σχολείου και του εκπαιδευτικού του τμήματος προκειμένου να ενημερωθούν για την πρόοδο των μαθητών/τριών.

Μόνο για φέτος λόγο των έκτακτων συνθηκών που επικρατούσαν (διαμοιρασμός των τμημάτων του σχολείου  σε δύο σχολεία 8ο Νηπιαγωγείο και 8ο Δημοτικό Σχολείο, σε αναμονή της εγκατάστασης δύο(2) κοντέινερ για τις ανάγκες των δύο(2) νέων τμημάτων του νηπιαγωγείου και της καραντίνας που επιβλήθηκε λόγο της πανδημίας COVID-19) δεν κατέστη δυνατόν να γίνει η προγραμματισμένη δεύτερη συνάντηση γονέων τον Νοέμβριο.

Πραγματοποιήθηκε μόνο η πρώτη συνάντηση στον αύλειο χώρο του σχολείου αμέσως μετά τον Αγιασμό, όπου δόθηκαν οδηγίες στου γονείς για όλα τα σχετικά θέματα. Μετά την προφορική ενημέρωση μοιράστηκαν και γραπτώς όλες οι οδηγίες (μία μορφή άτυπου εσωτερικού κανονισμού). Ζητήθηκε επίσης από τους γονείς να εκδηλώσουν ενδιαφέρον για τον νέο σύλλογο γονέων και κηδεμόνων.

 

Ορίζονται Ημέρες επικοινωνίας με τους γονείς ως εξής:

Η πρώτη εβδομάδα κάθε μήνα:

1ο τμήμα πρώτη Τετάρτη 12:00-12:30

2ο τμήμα πρώτη Τρίτη 12:00-12:30

3ο τμήμα πρώτη Πέμπτη 13:00-13:30

4ο τμήμα πρώτη Δευτέρα 13:00-13:30

Όποιοι γονείς επιθυμούν ενημέρωση από τις νηπιαγωγούς των παιδιών τους, πέραν της καθημερινής επαφής μπορούν τις συγκεκριμένες μέρες να επισκεφτούν το σχολείο και να μιλήσουν μαζί τους.

Για οποιοδήποτε αίτημά τους, οι γονείς/κηδεμόνες απευθύνονται στην εκπαιδευτικό της τάξης. Σε περίπτωση που δεν υπάρξει κοινά αποδεκτή λύση ή συνεννόηση, απευθύνονται στην Προϊσταμένη του Νηπιαγωγείου.

 

Η επαφή με τους γονείς στο νηπιαγωγείο είναι καθημερινή όπως επίσης και η ενημέρωσή τους.

Η συνεργασία σχολείου – Συλλόγου γονέων και κηδεμόνων γίνεται εκτός διδακτικού ωραρίου.

Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων

Οι γονείς/κηδεμόνες των μαθητών/τριών του Σχολείου συγκροτούν τον Σύλλογο Γονέων & Κηδεμόνων, που φέρει την επωνυμία του σχολείου και συμμετέχουν αυτοδικαίως σε αυτόν. Ο Σύλλογος Γονέων & Κηδεμόνων είναι ένας σημαντικός θεσμός, αποτελεί αναπόσπαστο μέρος της Σχολικής Κοινότητας και για αυτό είναι σημαντική η συμμετοχή όλων των γονέων/κηδεμόνων. Βρίσκεται σε άμεση συνεργασία με την Προϊστάμενη, τον Σύλλογο Διδασκόντων του σχολείου, αλλά και με τον Πρόεδρο/την Πρόεδρο της Σχολικής Επιτροπής του οικείου Δήμου.

 

Σχολικό Συμβούλιο

Σε κάθε σχολική μονάδα λειτουργεί το Σχολικό Συμβούλιο, στο οποίο συμμετέχουν ο Σύλλογος Διδασκόντων, το Διοικητικό Συμβούλιο του Συλλόγου Γονέων & Κηδεμόνων και ο εκπρόσωπος της τοπικής αυτοδιοίκησης. Έργο του Σχολικού Συμβουλίου είναι η συμβολή του στη διασφάλιση της εύρυθμης λειτουργίας της σχολικής μονάδας. Το Σχολικό Συμβούλιο λειτουργεί συνεργατικά και προτείνει παρεμβάσεις για την επίλυση θεμάτων που αφορούν στην υγιεινή, στην ασφάλεια και στην πρόληψη ατυχημάτων στον σχολικό χώρο καθώς και σε ζητήματα βελτίωσης της υλικοτεχνικής υποδομής του Νηπιαγωγείου.

 

16.  Ποιότητα σχολικού χώρου

Στόχος του σχολείου είναι να αποκτήσουν οι μαθητές/τριες αίσθημα ευθύνης σε ότι αφορά την ποιότητα του σχολικού χώρου. Καθαροί και συντηρημένοι χώροι των αιθουσών, του αύλειου χώρου και της σχολικής περιουσίας διαμορφώνουν τον περιβάλλοντα χώρο μέσα στον οποίο είναι δυνατόν να καλλιεργηθεί η ψυχή του/τις μαθητή/τριας. Φθορές, ζημιές και κακή χρήση της σχολικής περιουσίας αποδυναμώνουν τις εκπαιδευτικές δυνατότητές του και παιδαγωγικά εθίζουν το νήπιο στην αντίληψη της απαξίωσης της δημόσιας περιουσίας.

·         Το 8ο Νηπιαγωγείο Κομοτηνής αποτελείται από δύο(2) κτήρια.

·         Το αρχικό το οποίο κατασκευάστηκε το 1987 είναι προκάτ βαρέως τύπου. Αποτελείται από δύο(2) αίθουσες διδασκαλίας 42 τμ., ένα(1) γραφείο διεύθυνσης 9τμ, τουαλέτες τρεις(3) νηπίων και μία(1) εκπαιδευτικών 12τμ, κουζίνα 2τμ, διάδρομο 10τμ. Υστερεί σε βοηθητικούς χώρους.

Θερμαίνετε με καλοριφέρ.

Εσωτερικά είναι πλέον εμφανείς οι φθορές τις οποίες προσπαθούμε να καλύψουμε με μικροεπισκευές.

Εξωτερικά είναι σε καλύτερη κατάσταση, έχουν αλλάξει τα κουφώματα, τα παράθυρα και η πόρτα. Έχει γίνει θερμομονωτικό κέλυφος. Αυτή τη στιγμή είναι υπό κατασκευή μία(1) εξωτερική αποθήκη στο πίσω μέρος του κτηρίου 5τμ.

·         Ο εξοπλισμός που διαθέτει είναι τρία  (3) παμπάλαια κομπιούτερ, ένα(1) λάπτοπ, ένα (1) προτζέκτορα, ένα (1) φωτοτυπικό, ένα(1) πολυμηχάνημα που χρησιμοποιείτε ως σκάνερ, ένα(1) φαξ. Υπάρχει σύνδεση στο διαδίκτυο.

·         Το νέο κτήριο που αποτελείτε από δύο(2) αίθουσες κοντέινερ ενωμένες μεταξύ τους και παραδόθηκε τον Νοέμβριο του 2020.

Η κάθε αίθουσα είναι 36τμ και έχει ένα ενιαίο χώρο με δύο τουαλέτες μαθητών/τριών 5τμ. Δεν υπάρχει τουαλέτα για τις εκπαιδευτικούς. Μέσα στο χώρο της τάξης υπάρχει επίσης νεροχύτης με ντουλάπια επάνω και κάτω και συρτάρια.

Θερμαίνετε με δύο(2) ερκοντίσιον σε κάθε τάξη.

Τα δύο τμήματα μοιράζονται το λάπτοπ του σχολείου μετά από συνεννόηση.

Η σύνδεση με το διαδίκτυο γίνετε με επιπλέον κεραία ενδυνάμωσης σήματος, όχι πάντα ικανοποιητικά.

·         Για οποιαδήποτε  φθορά λόγο  κακής χρήσης του υλικοτεχνικού εξοπλισμού του σχολείου από τους/ις μαθητές/τριες  η δαπάνη επιβαρύνει το γονέα, καθώς στόχος του σχολείου είναι η καλλιέργεια σεβασμού και της αίσθησης ευθύνης στα νήπια.

·         Οι μαθητές/τριες θα πρέπει να σέβονται τους εσωτερικούς και εξωτερικούς χώρους του νηπιαγωγείου.

Μέσα στην τάξη να μην πατάνε πάνω στα έπιπλα (καρέκλες, τραπέζια, καναπέδες), να μην πετάνε κάτω αντικείμενα, χαρτιά, χαρτομάντιλα, φαγητά. Να σέβονται και να προσέχουν τα παιχνίδια, τα βιβλία, τους μαρκαδόρους, τα πράγματα των άλλων. Να μην λερώνουν τους τοίχους με μαρκαδόρους, λερωμένα χέρια, παπούτσια.

Απαγορεύεται επίσης να φέρνουν παιχνίδια και αντικείμενα από το σπίτι στο σχολείο.

Να μην καταστρέφουν ότι υπάρχει στον αύλειο χώρο του σχολείου (παιχνίδια παιδικής χαράς, φυτά, δέντρα κλπ), να μην τον βρωμίζουν πετώντας χαρτιά, περιτυλίγματα κλπ.

 

17.  Αντιμετώπιση έκτακτων αναγκών

 

Οι φυσικές καταστροφές παρουσιάζουν αυξητική τάση τα τελευταία χρόνια με ποικίλες συνέπειες στο ανθρωπογενές περιβάλλον. Οι σχολικές μονάδες, ως λειτουργικοί χώροι φιλοξενίας και δραστηριοποίησης ευάλωτης ομάδας του πληθυσμού, απαιτούν αυξημένο βαθμό ετοιμότητα έναντι των κινδύνων αυτών.

Η απρόβλεπτη ή περιστασιακή κρίση είναι αυτή που συνδέεται ευθέως με την ανάγκη εκπόνησης ενός σχεδίου διαχείρισής της. Τα κρίσιμα συμβάντα χρήζουν έγκαιρων και έγκυρων ενεργειών ανταπόκρισης. Η έγγραφη και οργανωμένη αποτύπωση αυτών, σε επίπεδο σχολικής μονάδας, συνιστά το πρωτόκολλο-σχέδιο διαχείρισης κρίσεων. Τα οφέλη ενός τέτοιου σχεδίου έγκεινται στη διασφάλιση της σωματικής ακεραιότητας και της ψυχικής υγείας του ανθρώπινου δυναμικού του σχολείου:

Οι φάσεις του σχεδίου υλοποίησης της διαχείρισης κρίσεων είναι οι εξής:

   1.Προσδιορισμός της κρίσης- γεγονότος(π.χ. πλημμύρα, πυρκαγιά).

2.Επίπεδο αντιμετώπισης.

3.Ειδοποίηση- ενημέρωση όσων εμπλέκονται στην αντιμετώπιση της κρίσης.

4.Επιλογήτρόπουκαι πλαισίου ενημέρωσης των εμπλεκόμενων υπηρεσιών και φορέων, των γονέων και κηδεμόνων.

5.Αξιολόγηση διαχείρισης της κρίσης.


 

Στην κατεύθυνση αυτή, πρέπει σε κάθε σχολική μονάδα να δημιουργηθεί μια Ομάδα Διαμόρφωσης Σχεδίου Αντιμετώπισης Κρίσεων, που συνήθως είναι ο Σύλλογος Διδασκόντων με επικεφαλής την Προϊσταμένη και αρχικώς να αναπτυχθεί ένα γενικό σχέδιο προετοιμασίας του σχολείου για την αντιμετώπιση κρίσεων.

Για την προστασία από σεισμούς και συνοδά φυσικά φαινόμενα επικαιροποιείται τακτικά το Σχέδιο Μνημονίου Ενεργειών για τη διαχείριση του Σεισμικού Κινδύνου στην αρχή της σχολικής χρονιάς και υλοποιούνται ασκήσεις ετοιμότητας κατά τη διάρκεια του σχολικού έτους.

Η Προϊσταμένη του Νηπιαγωγείου, στην αρχή του σχολικού έτους και σε συνεργασία με τον Σύλλογο Διδασκόντων, προβαίνει σε όλες τις απαιτούμενες ενέργειες που προβλέπονται για την αντιμετώπιση των έκτακτων αναγκών εντός του σχολικού χώρου. Επίσης, ενημερώνουν τα νήπια για τους βασικούς κανόνες και τρόπους αντίδρασης κατά την εκδήλωση των φαινομένων αυτών.

Διευκρινίζεται ότι σε περίπτωση κρίσης οι μαθητές/τριες παραδίδονται μόνο στους γονείς/κηδεμόνες τους ή στα πρόσωπα που οι γονείς/κηδεμόνες έχουν ορίσει γραπτώς για την παραλαβή τους από τη σχολική μονάδα.

Τέλος, σε καταστάσεις πανδημίας ή ακραίων-επικίνδυνων φαινομένων οι εκπαιδευτικοί, μαθητές/τριες, γονείς/κηδεμόνες, Προϊσταμένη, οφείλουν να συμμορφώνονται και να ακολουθούν ρητά τις οδηγίες που εκδίδουν οι εκάστοτε αρμόδιοι φορείς/υπηρεσίες: π.χ. ΕΟΔΥ, ΥΠΑΙΘ, Υπουργείο Πολιτικής Προστασίας, κ.λ.π. για την εύρυθμη λειτουργία της σχολικής μονάδας και την ασφάλεια των μελών της.

 

18.  Ειδικό σχέδιο αποχώρησης λόγω έκτακτων συνθηκών

Σε περίπτωση έκτακτης ανάγκης, για την ασφάλεια των μαθητών/τριών έχει καταρτιστεί σχέδιο διαφυγής και πραγματοποιούνται ασκήσεις ετοιμότητας.

 

Χώρος συγκέντρωσης  σε περίπτωση  ανάγκης    ορίζετε η αυλή του σχολείου για όλα τα τμήματα.

 

Λειτουργία σχολείου σε έκτακτες συνθήκες

Ειδικά για το σχολικό έτος 2020-2021 οι ώρες προσέλευσης και αποχώρησης των μαθητών/τριών τροποποιούνται σύμφωνα με τις ισχύουσες εγκυκλίους του ΥΠΑΙΘ και ΕΟΔΥ λόγω των αναγκαίων μέτρων πρόληψης διασποράς του ιού COVID-19. Μαθητές/τριες και εκπαιδευτικοί φορούν μάσκα σε εσωτερικούς κι εξωτερικούς χώρους καθόλη τη διάρκεια του ωρολογίου προγράμματος. Ο εκπαιδευτικός οφείλει να υπενθυμίζει στους/ις μαθητές/τριες την τήρηση αποστάσεων και την ορθή χρήση του αντισηπτικού. Αερίζει ανά τακτά χρονικά διαστήματα την αίθουσα. Επίσης φροντίζει να μην υπάρχει συνωστισμός κατά την προσέλευση και αποχώρηση των μαθητών/τριών. Σε κάθε σχολική μονάδα ορίζεται από τον σύλλογο Διδασκόντων Υπεύθυνος διαχείρισης COVID-19, τα καθήκοντα του οποίου έχουν καθοριστεί από τον Εθνικό Οργανισμό Δημόσιας Υγείας.

ΕΚΤΑΚΤΩΣ για φέτος λόγω συνθηκών COVID-19 τροποποιείται η ώρα αποχώρησης σε  13:00- 13:10 από 18-01-2021, σύμφωνα με την υπ’ αριθμόν απόφαση Αριθμ. Φ7/3625/Δ1.

 

19.  Επικοινωνία με το σχολείο –Σχολικός Ιστότοπο.

 Το σχολείο διαθέτει και λειτουργεί ιστολόγιο:   https://8nipiagogeiokomotini.blogspot.com

Υπεύθυνοι για τη διαχείριση του παραπάνω ιστότοπου είναι οι εκπαιδευτικοί του σχολείου, που μεριμνούν για την ασφάλεια των ευαίσθητων προσωπικών δεδομένων των μαθητών στο Διαδίκτυο, σύμφωνα με τις σχετικές οδηγίες του Π.Σ.Δ.

 

20.  Εσωτερικός Κανονισμός Λειτουργίας – διαδικασίες Διασφάλιση της εφαρμογής του

 

 

Ο κοινά συμφωνημένος Κανονισμός βασίζεται στην ισχύουσα νομοθεσία και στις σύγχρονες παιδαγωγικές και διδακτικές αρχές. Η τήρησή του από όλους τους παράγοντες του σχολείου (μαθητές/τριες, εκπαιδευτικούς, γονείς/κηδεμόνες, βοηθητικό προσωπικό) με αμοιβαίο σεβασμό στον διακριτό θεσμικό ρόλο τους αποτελεί προϋπόθεση της εύρυθμης λειτουργίας του Νηπιαγωγείου. Είναι το θεμέλιο πάνω στο οποίο μπορεί το σχολείο να οικοδομήσει για να πετύχει τους στόχους και το όραμά του.

Θέματα που ανακύπτουν στην εκπαιδευτική καθημερινότητα και δεν προβλέπονται από τον Κανονισμό,                       αντιμετωπίζονται     κατά     περίπτωση    από    την     Προϊσταμένη και το Σύλλογο Διδασκόντων, σύμφωνα με τις αρχές της Παιδαγωγικής επιστήμης και την κείμενη εκπαιδευτική νομοθεσία, σε πνεύμα συνεργασίας με όλα τα μέλη της σχολικής κοινότητας.

Οι γονείς/κηδεμόνες των μαθητών και μαθητριών ενημερώνονται με κάθε πρόσφορο μέσο, έντυπο ή ηλεκτρονικό, σχετικά με τον κανονισμό του Νηπιαγωγείου.

 









26/06/2020 Τελειώνει αυτή η πολύπαθη χρονιά!
Το πρωί της Παρασκευής θα μοιραστούν οι φάκελοι με τις εργασίες των παιδιών καθώς και τα αναμνηστικά τις σχολικής χρονιάς που έκλεισε τον κύκλο της!



ΑΝΟΙΓΜΑ ΣΧΟΛΕΙΩΝ

Τα Νηπιαγωγεία ανοίγουν την Δευτέρα 01/06/2020.
Δεν θα λειτουργήσουν τα ολοήμερα τμήματα.
Αν τα παιδιά είναι περισσότερα από 15 σε κάθε τάξη θα χωριστούν σε δύο τμήματα.






ΟΔΟΙ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΩΝ ΓΙΑ ΝΕΕΣ ΕΓΓΡΑΦΕΣ





mathitpinakas 400px

ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΕΣ ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΣΤΑ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΑ - ΟΛΕΣ ΟΙ ΟΔΗΓΙΕΣ






Σας ενημερώνουμε ότι από αύριο Δευτέρα 11/05/2020 θα αρχίσει να λειτουργεί η Σύγχρονη εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση. 


Έχετε ενημερωθεί με ηλεκτρονικό μήνυμα για το πρόγραμμα και τις διευθύνσεις των τάξεων καθώς και για τις οδηγίες.Αν κάποιος από εσάς δεν ενημερώθηκε ας επικοινωνήσει μαζί μας γράφοντας μήνυμα στην ηλεκτρονική διεύθυνση του σχολείου ή στο τηλέφωνο του σχολείου αύριο Δευτέρα από τις 10.00 - 12.00 πμ.


Κ. ΠΟΠΗ
Κ. ΚΑΤΕΡΙΝΑ
Κ. ΓΚΙΟΥΛΑΪ
Κ. ΜΑΡΙΑ
ΔΕΥΤΕΡΑ
18.00 – 18.30
ΤΡΙΤΗ
18.00 – 18.30
ΤΕΤΑΡΤΗ
18.00 – 18.130
ΠΕΜΠΤΗ
18.00 – 18.30






ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΑΙΤΗΣΗ ΕΓΓΡΑΦΗΣ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ απόσπασμα από την εφημερίδα της κυβερνήσεως (ΦΕΚ)


Άρθρο 1
Γενικές διατάξεις 1.
 Οι εγγραφές στα δημόσια νηπιαγωγεία γενικής παιδείας, για το σχολικό έτος 2020-2021 και εφεξής, γίνονται μέσω της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης της Δημόσιας Διοίκησης (gov.gr) με υποβολή ηλεκτρονικής αίτησης εγγραφής, την οποία υποβάλλουν οι γονείς/κηδεμόνες των νηπίων/προνηπίων για το νηπιαγωγείο που ανήκουν, βάσει της διεύθυνσης κατοικίας τους και σύμφωνα με τα όρια της σχολικής περιφέρειας του νηπιαγωγείου ................

Άρθρο 2

Υποβολή αίτησης από τους γονείς/κηδεμόνες

1. Οι γονείς/κηδεμόνες, κατά την είσοδό του στην ηλεκτρονική Υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) αυθεντικοποιούνται με την χρήση των κωδικών-διαπιστευτηρίων της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης (taxisnet). Η επεξεργασία δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα που απαιτούνται για τους σκοπούς του προηγούμενου εδαφίου διενεργείται μετά από αίτημα των γονέων/κηδεμόνων του νηπίου.
 2. Στη συνέχεια οι γονείς/κηδεμόνες επιλέγουν το νηπιαγωγείο στο οποίο ανήκει το νήπιο/προνήπιο ανάλογα με τη διεύθυνση κατοικίας τους και συμπληρώνουν τα στοιχεία ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (προαιρετικά) καθώς και τον αριθμό του κινητού τους τηλεφώνου μέσω του οποίου θα ενημερώνονται για την πορεία της αίτησής τους. Για την υποβολή της αίτησης οι γονείς/κηδεμόνες συμπληρώνουν τα ακόλουθα στοιχεία: α) Τα στοιχεία του νηπίου/προνηπίου για το οποίο αιτούνται την εγγραφή, και συγκεκριμένα (α) όνομα, (β) πατρώνυμο, (γ) μητρώνυμο, (δ) ημερομηνία γέννησης. Η ηλεκτρονική υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) διαλειτουργεί με τα πληροφοριακά συστήματα «Μητρώο Πολιτών» και «myschool» και παρέχει στους γονείς/κηδεμόνες κατάλογο των τέκνων που είναι εγγεγραμμένα στην οικογενειακή τους μερίδα, τα οποία είναι σε ηλικία εγγραφής στο νηπιαγωγείο και τα οποία δεν είναι εγγεγραμμένα σε άλλη σχολική μονάδα. Τα στοιχεία των τέκνων είναι συμπληρωμένα και οι γονείς/κηδεμόνες επιλέγουν το τέκνο/τα τέκνα για το/τα οποίο/α επιθυμούν να υποβάλουν αίτηση. Αν για οποιοδήποτε λόγο ο κατάλογος δεν περιλαμβάνει το τέκνο που επιθυμούν να εγγράψουν, έχουν τη δυνατότητα να εισάγουν μόνοι τους τα ως άνω στοιχεία του νηπίου/ προνηπίου και να τεκμηριώσουν τη σχέση κηδεμονίας, είτε με δικαστική απόφαση επιμέλειας είτε με ιδιωτικό συμφωνητικό ρύθμισης επιμέλειας, με ανάρτηση σχετικού αποδεικτικού σε ψηφιακή μορφή. β) Τη διεύθυνση μόνιμης κατοικίας τους (οδός- αριθμός-δήμος-ταχυδρομικός κώδικας), την οποία τεκμηριώνουν αναρτώντας σε ψηφιακή μορφή εγγράφου σχετικό αποδεικτικό, όπως λογαριασμό Δημοσίων Επιχειρήσεων και Οργανισμών (Δ.Ε.Κ.Ο.), μισθωτήριο συμβόλαιο, ή άλλο δημόσιο πρόσφατο έγγραφο από το οποίο να προκύπτει ρητά η διεύθυνση κατοικίας.γ) Τα στοιχεία άλλων τέκνων που φοιτούν στην ίδια ή σε συστεγαζόμενη σχολική μονάδα εφόσον υπάρχουν. δ) Αν επιθυμούν τη φοίτηση του νηπίου/προνηπίου στο προαιρετικό ολοήμερο πρόγραμμα ή/και στο τμήμα πρόωρης υποδοχής. ε) Τα στοιχεία των συνοδών των νηπίων/προνηπίων κατά την προσέλευση και αποχώρηση προς και από τη σχολική μονάδα, ενώ παράλληλα επιλέγουν τη δήλωση: «Υποβάλλοντας αυτή την αίτηση, αναλαμβάνω την ευθύνη για την ασφαλή προσέλευση και αποχώρηση του νηπίου/προνηπίου». Τα δικαιολογητικά για τις περιπτώσεις γ’ και δ’ προσκομίζονται στη σχολική μονάδα εντός της προθεσμίας που ορίζει ο/η Διευθυντής/τρια ή ο/η Προϊστάμενος/νη του νηπιαγωγείου.
3. Πριν την οριστική υποβολή της αίτησης, οι γονείς/κηδεμόνες ενημερώνονται από την ηλεκτρονική υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) για τα παραστατικά που απαιτείται να προσκομίσουν με επίσκεψή τους στη σχολική μονάδα. Σε αυτά τα παραστατικά, πέρα από τα δικαιολογητικά που αφορούν τις περιπτώσεις γ’ και δ’ της παραγράφου 2 του παρόντος άρθρου, περιλαμβάνονται τα ακόλουθα: α) η αίτηση εγγραφής και τα δικαιολογητικά για το προαιρετικό ολοήμερο πρόγραμμα ή/και το τμήμα πρόωρης υποδοχής καθώς και β) το Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή/τριας, γ) το βιβλιάριο υγείας του μαθητή/τριας ή άλλο στοιχείο από το οποίο αποδεικνύεται ότι έγιναν τα προβλεπόμενα εμβόλια, δ) γνωμάτευση από Κέντρο Εκπαιδευτικής και Συμβουλευτικής Υποστήριξης (Κ.Ε.Σ.Υ) ή δημόσιο ιατροπαιδαγωγικό κέντρο ή άλλη αρμόδια δημόσια υπηρεσία, εφόσον υπάρχει, σε περίπτωση μαθητή/τριας με αναπηρία ή ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.
4. Πριν την τελική υποβολή της αίτησης, ο χρήστης δηλώνει υπεύθυνα ότι ασκεί τη γονική επιμέλεια του τέκνου του οποίου αιτείται εγγραφή, σύμφωνα με τις διατάξεις του Αστικού Κώδικα.
 5. Μετά την υποβολή της αίτησης, οι γονείς/κηδεμόνες λαμβάνουν ενημερώσεις στο κινητό τηλέφωνο που έχουν δηλώσει κατά την ηλεκτρονική υποβολή της αίτησής τους για την πορεία της. Εφόσον απαιτηθούν διορθώσεις, η αίτησή τους επιστρέφεται από το νηπιαγωγείο στους γονείς/κηδεμόνες προκειμένου να γίνουν οι διορθώσεις και να ολοκληρωθεί η υποβολή της μέσω της ηλεκτρονικής υπηρεσίας «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr). Έπειτα από τις σχετικές διορθώσεις, η αίτηση γίνεται αποδεκτή.
6. Το Κέντρο Διαλειτουργικότητας της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης είναι αρμόδιο για τη διαλειτουργικότητα των επιμέρους Μητρώων των φορέων του Δημοσίου και του ευρύτερου Δημόσιου Τομέα κατά την έννοια του άρθρου 3 του ν. 3979/2011 (Α’ 138).
7. Σε περιπτώσεις γονέων/κηδεμόνων που αδυνατούν να κάνουν χρήση της ηλεκτρονικής υπηρεσίας «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr), η αίτηση μπορεί να υποβληθεί με παρουσία στο νηπιαγωγείο.


ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΓΙΑ ΤΟ ΣΧ ΕΤΟΣ 2020 - 2021


Σας ενημερώνουμε ότι οι εγγραφές νηπίων - προνηπίων μπορούν να γίνουν και ηλεκτρονικά από      15 - 30 Μαϊου.
Προνήπια : γεννημένα 2016
Νήπια: γεννημένα 2015
Για το πως ακριβώς θα γίνουν οι εγγραφές θα ακολουθήσει καινούρια ανακοίνωση.

Υπενθυμίζουμε ότι τα παιδιά που φέτος φοίτησαν σε μας ως προνήπια θα πρέπει να ανανεώσουν την εγγραφή τους για την καινούρια χρονιά 2020-2021



ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2019 -2020
01/04/2020


Αγαπητοί γονείς,
διανύουμε όλοι μας μία δύσκολη περίοδο για την υγεία μας και την κοινωνία μας.
Το Υπουργείο Παιδείας προέβη στην αναστολή λειτουργίας όλων των εκπαιδευτικών ιδρυμάτων της χώρας, στα πλαίσια μιας σειράς μέτρων για την πρόληψη της εξάπλωσης του νέου Κορωνοϊού και την αντιμετώπιση της κρίσης.
ΜΕΝΟΥΜΕ ΣΠΙΤΙ λοιπόν για να μπορέσουμε σε λίγο καιρό να ξαναβρεθούμε όλοι μαζί! 
Τηρούμε πιστά τις οδηγίες πρώτα για την δική μας ασφάλεια και μετά για την ασφάλεια των γύρο μας. Πρέπει όλοι να επιδείξουμε υπευθυνότητα και ενσυναίσθηση. 
Αυτή η απομάκρυνση δημιούργησε την ανάγκη της επικοινωνίας με εσάς και τα παιδιά. 
Οι εκπαιδευτικοί του 8ου Νηπιαγωγείου όλες αυτές τις μέρες είμασταν μαζί σας νοερά.
Τώρα σας καλούμε σε μία εξ αποστάσεως διάδραση και δημιουργική συνεργασία.
Συντονιστείτε μαζί μας για ενημέρωση και διασκέδαση!!!

Η προϊσταμένη 
Μαυροπούλου Παρθένα



1 σχόλιο:

  1. Πάρα πολύ ωραία ιδέα και νομίζω χρειαζόταν. Καλή αρχη λοιπόν! Όλοι στο σπίτι και με το καλό να τα ξαναπούμε!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή